Move Ya Feet [Compilation]

by Don Jaymor

/
  • Digital Album
    Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $9.99 USD  or more

    You own this

     

1.
Move Ya Feet 03:29
Lyrics courtesy of Morjadon Music View full lyrics: https://www.lyrics.com/lyric-lf/6220951/Don+Jaymor/Move+Ya+Feet
2.
Verse: The time is now to show The world just who you are Show them what you're made of Give them everything you got I waited long enough for this moment to arrive Got to make it work Got to put in work Oh, I waited long Oh, I'm way too strong Just, to give up that easy I, can't give up now Hook: Got to put in work Don't sweat it Got to put in work Don't sweat it Gonna put in work Don't sweat it Gonna put in work Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it You got to work Don't sweat it Work, don't sweat it You got to work Don't sweat it Work, don't sweat it Verse 2: I'm strong enough to fight The battle and the storm I'm strong enough to have Gone as far as I have gone I waited all my life to Make it to this point Here I am, here I am Oh, I waited long Oh, I'm way too strong Just, to give up that easy I, can't give up now Hook: Got to put in work Don't sweat it Got to put in work Don't sweat it Gonna put in work Don't sweat it Gonna put in work Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it You got to work Don't sweat it Work, don't sweat it You got to work Don't sweat it Work, don't sweat it You got to work Don't sweat it Work, don't sweat it You got to work Don't sweat it Work, don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it Just be yourself No sweat Don't worry about it Don't sweat it
3.
Verse 1: Working 9 to 5 all week Overtime in the machine I can barely breathe When I leave here But I am a fighter all day B-section: You're under pressure Don't let it take over, no You gotta believe Don't give up You got this Don't worry about it, no You've gotta believe You know who you are You've got this by far, oh You gotta believe You can make it through the storm If you keep holding on You've gotta believe Hook: You're under pressure Don't give up Don't let up You're under pressure, pressure, pressure Oh, you gotta push, push, push You're under pressure Don't give up Don't let up You're under pressure, pressure, pressure Oh, you gotta push, push, push Verse 2: Working like a dog in this heat Trying to make my ends meet Every day is more and more tougher But I gotta fight through the struggle B-section: You're under pressure Don't let it take over, no You gotta believe Don't give up You got this Don't worry about it, no You've gotta believe You know who you are You've got this by far, oh You gotta believe You can make it through the storm If you keep holding on You've gotta believe Hook: You're under pressure Don't give up Don't let up You're under pressure, pressure, pressure Oh, you gotta push, push, push You're under pressure Don't give up Don't let up You're under pressure, pressure, pressure Oh, you gotta push, push, push
4.
All I Wanted 03:56
Intro: You're all that I want You're all that I need And I can see you, I see you. You're all that I want yeah, yeah You're all that I need yeah, yeah I can see you, I see you in my head I can feel you, I feel you everywhere. 1st Verse: Where are we going, where are we goin'. What are we doing, what are we doin'. You've got me going around. You've got me in then I'm out. I waited so long just to hear you say it, hear you say that you would be my baby. Don't leave me hanging right now been building this castle for miles. Waited for you to finally see, waited for you to open to me. Standing in front of your face, the fire dwelling in the maze You're looking around oh you're here and there dating these guys oh you're everywhere. You're wasting all of this time when we could be living the life. You're all that I wanted, all that I needed, and I can't believe you're here with me. You're all that I wanted, and I have seen all the tears, now it is time for you to breathe. Hook: You're all that I want yeah, yeah You're all that I need yeah, yeah I can see you, I see you in my head I can feel you, I feel you everywhere. You're all that I want yeah, yeah You're all that I need yeah, yeah I can see you, I see you in my head I can feel you, I feel you everywhere. You're all that I want, You're all that I need, and I can see you, I see you. And I can see you, I see you. 2nd Verse: Now that I've got you I'm making changes Hoping that you would stay here my baby. Don't leave alone in this world, alone in this world no, no, no. Living without you I can not breathe, living without you I can not see. I need you more than you know, oh baby you are my backbone. You're all that I wanted, all that I needed, and I can't believe you're here with me. You're all that I wanted, and I have seen all the tears, now it is time for you to breathe. Hook: You're all that I want yeah, yeah You're all that I need yeah, yeah I can see you, I see you in my head I can feel you, I feel you everywhere. You're all that I want yeah, yeah You're all that I need yeah, yeah I can see you, I see you in my head I can feel you, I feel you everywhere. You're all that I want, You're all that I need, and I can see you, I see you. And I can see you, I see you. 3rd Verse: Oh you ain't going no where, you ain't gotta go no where. You ain't going no where. You ain't gotta go no where.
5.
Trippin' 03:54
Intro: Girl why you trippin'? (Girl you trippin') Hook: Must be sipping on something real fancy Talking all of that nonsense (Girl you trippin') Talkin' like a n***** press for the panties I got shorties all over (Girl you trippin') Verse: I just, I just ain't for them golddiggers I'm not, I'm not nothing like your old n***** Girl you trippin' thinking I'm gon' pay your way Give you money when you want but you ain't pleasing me What have, what have you done lately for me? What have you done baby? All my money and my loving ain't cheap Gotta work your way, gotta pay me Oh yeah, you can pay me with some loving, loving I'm pay you in the morning Diana Ross, Touch Me In The Morning Ain't gotta rush, you ain't gotta go nowhere. You steady tricking, trying to get me falling I ain't trippin' no, no baby Know you with it, you ain't even gotta front When you ready hit my number link me up Hook: Must be sipping on something real fancy Talking all of that nonsense (Girl you trippin') Talkin' like a n***** press for the panties I got shorties all over (Girl you trippin') Been in the game for a minute Ain't no rookie Playa straight from the get up Comin' at a brotha sideways "cray, cray" Talkin' all of that drama (Girl you trippin') Verse 2: Why you bring that drama to me Why you always coming sideways at me No, no, no, no I could be the one that's paying all of your bills I could be the one that's giving you dollar bills You ain't know it's easy, that easy You ain't gotta be no sleazy, no baby I just want a little bit of your time Just a litte bit to mess with your mind So why you trippin' on that bull I know you with it, come make a move You ain't gotta play the game, don't lie Already know you want to freak and unwine You thinking power, empowerment Not mad, do your thing girl Don't brag, do that It's just an offer that I'm offering So when you ready hit my number We can talk about it Back to Hook Verse 3: Girl you coming at me sideways Girl you coming at me cray, cray Why you trippin' Why you trippin' on me Why you trippin' Why you trippin' baby You ain't gotta beat around the bush Come on with it take my offer Ain't gotta think about it No, no, no, no So when you ready hit my number Back to Hook
6.
Freaky Deaky 04:06
Hook: You checking for that right fella To get freaky with you I'm checking for that right shorty To get me in the mood. I wanna get in that freaky deaky (with you) You wanna get in that freaky deaky (Ooh, Ooh) Been telling me all of the things That you been wanting to do I'm with it shorty We can go and take this right to the room I wanna get in that freaky deaky (with you) You wanna get in that freaky deaky (Ooh, Ooh) Verse: I'm lookin for a freak I need my private dancer I need a shorty With that kinky type mentality Flip it on some role play Bad naughty patient meets Night nurse Put me in a straight jacket please Do what you want with it It's only you and me here, No 3somes until We have our fun just 1on1 I'm having wild thoughts Not gonna lie, they freaky Str8 out the ordinary, Porn star mentality... I heard you got that good good You got that wet wet I got that protein, vitamins and minerals I like your energy, I like that freaky deaky type entertainment That dopeness keep me coming back I'm a maniac (I'm cray, cray) In the room I'll get you loose Head board banger Yeah, yeah I'm a professional Congressional Dictator, Uh you better know So Follow rules, follow suit Tonight we goin' in Hook Verse: No amateur my love I'm way above the bar Don't spread this love errrrwhere Exclusively for the rare Sexy independent women Who know how to get it Know just how to get down with it I Ain't got no problems with this.. I know just what I'm doing Exactly how to hustle Facts - ain't no other Put it down the way I do No need to show n prove I let it do what it do I like that freaky deaky dopeness Keeps me coming back You know I got that good wood You got that wet wet I got that protein, vitamins and minerals I like your energy, I like that freaky deaky type entertainment That dopeness keep me coming back I'm a maniac (I'm cray, cray) In the room I'll get you loose Head board banger Yeah, yeah I'm a professional Congressional Dictator, Uh you better know So Follow rules, follow suit Tonight we goin' in Hook
7.
Climax 02:48
Intro Hook: I think I reached my climax Oh, I swear I'm about to explode I think I reached my climax I need to chill, I just need to let it go. 1st Verse: Think I reached my boiling point So much been on my mind, on my mind 9 to 5 been stressing me out Relationship been up and down I really need to chill I need to relax, get up outta here Just need to relax I need to chill I gotta get out this mess I've gotta get out before I do something wrong B-section: This negativity stressing me I'm everywhere everyday so gone mentally And all these demons seem to follow me Dark clouds over my head, in my head I think I'm about to hit the max I think I'm about to hit the ceiling I know I need to relax, I need a bit of control. Hook: I think I reached my climax Oh, I swear I'm about to explode I think I reached my climax I need to chill, I just need to let it go I been stressing out I just need to relax, kick my feet up Sit back and chill, Oh my, climax Oh, I swear I'm about to explode Bridge: Sometimes this world can be a lonely place So dark and cold I need some clarity Been so confused for a long time If I could fly away Fly from the sorrow and the pain Free from the shackles I need to breathe Hook: I think I reached my climax Oh, I swear I'm about to explode I think I reached my climax I need to chill, I just need to let it go I been stressing out I just need to relax, kick my feet up Sit back and chill, Oh my, climax Oh, I swear I'm about to explode
8.
Streetlyfe 03:16
Street life, you better save yourself Get outta the street life Before it gets too late Verse: Running here and there I was running everywhere Thought I had some friends Found out the hard way I dun lost myself Trying to be a man Wasn't what I thought I saw a lot of things Grew up so fast you could say Thought I knew it all But didn't know a thing The future had something in store for me When I look at you, I see myself Hook: You living that street life You better save yourself Get outta the street life Don't let 'em take you down Get outta them streets boy You hustling just to get by But there's another way You better save yourself Before it gets too late Time ain't on our side (boy live your life) Verse 2: Cause when you all in the streets That weight is all on your shoulders It's just a heavy pain I wonder does it ever go away Feels like another day Does it ever change Po po around the corner Drug dealers start running game Is this the life I chose for me? Oh why B-section: Bad boy What's gonna be Get it right or run the street (repeat 3x) Hook: Street life You better save yourself Get outta the street life Don't let 'em take you down Get outta them streets boy You hustling just to get by But there's another way You better save yourself Before it gets too late Time ain't on our side (boy live your life) Boy, what's it gonna be? Get it right, or run the streets. Oh boy, what's it gonna be? Get it right, or run the streets.
9.
10.
11.
12.
[Intro hook] Don't you hate it when you're misunderstood When people don't understand [1st Verse] Don't you hate it when they're judging you (Oh, yes I do) Don't you hate it when the world is looking right at you (Oh, yes I do) I get alarmed by the stereotypes I'm so bothered by the look in their eyes Just don't feel right, I need some peace of mind. [B-section] Oh, what are you looking at? A young brother with a plan Guess I must've broke a law, and now I'm a criminal. [Hook] Don't you hate it when you're misunderstood When people don't understand Don't you hate it when you're misunderstood When people don't understand [2nd Verse] I hate it when they're telling their lies on me And I hate it when the world believes every word they say I get annoyed by their pretty little lies I'm so bothered by the stereotypes How do you think I feel, when they don't understand [B-section] Oh, what are you looking at? A young brother with a plan Guess I must've broke a law, and now I'm a criminal. [Hook] Don't you hate it when you're misunderstood When people don't understand Don't you hate it when you're misunderstood When people don't understand
13.
Fallen Angel 03:37
Hook: She was an angel / Something so special / Her wings were flowing like flowers up in the sky Verse: I had an angel something so special / Trustworthy more than words, a rose without a thorn / That girl had everything / Brains, beauty, far more than the average / Such beauty gone with the wind / And into the fire losing inner powers / Suddenly I saw another woman not like her / Maybe I'm dreaming, I'm living in a nightmare / She's become something other, a fallen angel / She was an angel / Her wings were flowing like flowers in the sky somehow she's fallen down Hook She's fallen down, she's fallen way down (Repeat) Verse 2: What happened to her? She was so superb / Suddenly broken armor, oh the evil took over / Darkened by the world / Tempted and lured into a nighted dream / Out there struggling / In an alternate illusion, swimming in confusion / What happened to you girl / He gave you the truth / Oh, I tried hard to save her / Heaven knows that I tried / Suddenly she was gone and her wings were falling down Hook She was my angel / Something so special / Somehow she's fallen down / Her wings were falling / She was my angel / Something so heavenly / Her wings were heavenly, how did she fall from me / She was an angel
14.
Intro: Ooh yeah, Hey yeah, Well yeah, Oh. Wake up, you better wake up, Wake up (my life, my life) Verse 1: Looking in the mirror Where you going to? Looking at my self yeah What you gonna do? Procrastination All on my mind You need to move and challenge Yourself, you've got it The talent You need some balance You really need some balance Your moving faster and then your moving to slowly You need a steady wave To see where, just where You fit in and where Where you belong, Oh You need to just... Chorus: Wake up (wake up) You better wake it up Oh this is not a dream (wake up) Wake up You better wake it up Before time passes you by (wake up) Wake up You better wake it up Cause this is reality (this is reality) Guess this is my, my life (My life, my life) Oh, this is my so called life Verse 2: What you waiting for boy? Time ain't waiting on you Time is moving faster You need to make a move now All it takes is just one step And you will see how far you can go And how far you can reach if you... Chorus: Wake up (wake up) You better wake it up Boy this is not a dream (wake up) Wake up You better wake it up Before time passes you by (wake up) Wake up You better wake it up Cause this is real (this is reality) Guess this is my so called life My so called life (My life, my life) Outro: Oh, wake it up Oh, wake it up Wake it up (My life, my life) Wake up Oh, wake it up Wake it up (My life, my life) Wake it up (This is reality) Wake up Oh, wake it up (My life, my life)

about

On this compilation release Don Jaymor delivers a mix-up of his best streaming songs from his albums ‘Fade,’ ‘Fallen Angel,’ and 'Misunderstood.’ Also featuring 3 brand new songs including the compilation’s lead single “Don’t Sweat It,” produced by Don using the music creation app Groovepad (available on the Google App Store and the Apple App Store), "Pressure (Push, Push)," and "My so Called Life" which was also produced by Don - this time using the music creation app Splash.

credits

released October 11, 2022

Executive Producer: Donnavon Morgan, Sesslynn Taylor, Teny Harper

Album mastered at 1043 Recordings, New York City.

Some songs feature music produced using the music creation apps Groovepad and Splash, Available on the Google App Store and the Apple App Store.

Album Copyright courtesy of Morjadon Music.

license

all rights reserved

tags

about

Don Jaymor New York, New York

Whether it's Hip-Hop and R&B or Pop and Electronic Soul, singer-songwriter/rapper Don Jaymor has done it all. From collaborations with producers all over the globe, both major and upcoming, to performing in various nightclubs within his hometown of New York City, he is truly an up-and-coming vet! Since 2006 Jaymor's music has totaled over 4,000,000 downloads, including sales, streams, & spins! ... more

contact / help

Contact Don Jaymor

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Redeem code

Report this album or account